קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

אבקת קארי

אבקת קארי
אבקת קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 356 קלוריות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך כורכום, זרעי חרדל חום, חומוס קלוי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. עם כפית ציון של 94% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי, אבקת קארי תוצרת בית, ו טריו אבקת קארי (לקחת את הבחירה שלך!) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.