קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות91
מגזין

אגרולים כרובית

אגרולים כרובית
המתכון כרובית אגרול יכול לספק הכמיהה הסינית שלך בסביבה 45 דקות. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 126 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. גשו לסופר וקנו פלפל, סלרי, עמילן תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: הכל לחמניות כרובית בייגל' , אגרול כרובית עם רוטב חמוץ-מתוק, ו לחמניות בלעדי Petrale עם מחית כרובית.

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרובית, קצוץ קטןכרובית, קצוץ קטן2(חוֹרֶף)סלרי, טחוןסלרי, טחון2ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית2ריבס, קצוץ טרי או קפואעטיפות אגרולעטיפות אגרול11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי, מגורדג'ינג'ר טרי, מגורד1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלפיניו טרי, טחוןחלפיניו טרי, טחון2ריבס, קצוץ טרי או קפואחרדל סיני חםחרדל סיני חם2(חוֹרֶף)שמן ירקות או בוטנים, בתוספת הרבה יותר לטיגוןשמן ירקות או בוטנים, בתוספת הרבה יותר לטיגון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, טחוןפלפל אדום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים, מלוחים, קצוצים קטניםבוטנים קלויים, מלוחים, קצוצים קטנים2(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב תמרי או סויהרוטב תמרי או סויה2ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב סרירצ'הרוטב סרירצ'ה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.