קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות14
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אדום צ'ילה גרוס עוף לטאקו

אדום צ'ילה גרוס עוף לטאקו
המתכון האדום צ'ילה גרוס עוף לטאקו יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 30 דקות. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 14. מנה אחת מכילה 112 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם חומץ יין, רוטב עגבניות, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סיר חרס מגורר עוף צ'ילה טאקו קולורדו, טאקו עוף מגורר, ו טאקו עוף מגורר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבלנדר, במקום צ ' ילה, רוטב אדובו, בצל, 2 שיני שום, מרק, עגבניות, רוטב עגבניות, חומץ, גרגרי מרק עוף, 1/2 כפית סוכר אורגנו. כיסוי; להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף
בתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיךבתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
טורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשהטורטיות תירס חמות או אורז לבן, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
בסיר 3 ליטר, שמן חום מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
להוסיף 1 שום שן; לבשל ומערבבים 1 דקה. מערבבים בתערובת עגבניות. מבשלים 6 עד 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד חם. מערבבים מיץ ליים ו 1/2 כפית סוכר. מערבבים בעוף; מבשלים על אש בינונית-נמוכה כ -15 דקות, ערבוב מדי פעם, עד שהתערובת מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4
בינתיים, טורטיות חום כפי שהורה על החבילה. כפית על 1/3-תערובת עוף כוס במרכז כל טורטייה חמה. מקפלים כל טאקו לשניים על מילוי.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
5
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב אדובו (מקופסת צ'יפוטלה)רוטב אדובו (מקופסת צ'יפוטלה)2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף1צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו (מ 7-עוז יכול)צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו (מ 7-עוז יכול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף מבושל מגוררחזה עוף מבושל מגורר107-inchsטורטיות תירס רכות (6 או 7 אינץ')טורטיות תירס רכות (6 או 7 אינץ')2ציפורןשום או 1 כפית שום מיובששום או 1 כפית שום מיובש411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול muir אורגני אש קלוי עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיכול muir אורגני אש קלוי עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצח1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק3טיפותמעט מיץ ליים טרי, אם תרצה.מעט מיץ ליים טרי, אם תרצה.5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף מופחת נתרן (מתוך 32-oz קרטון)מרק עוף מופחת נתרן (מתוך 32-oz קרטון)01 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, חתוך לשנייםבצל, חתוך לשניים1(יכול להיות או להרחיק)עלי אורגנו יבשים, אם תרצה.עלי אורגנו יבשים, אם תרצה.0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)סוכר, אם תרצה.סוכר, אם תרצה.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב עגבניות (מ 8-עוז יכול)רוטב עגבניות (מ 8-עוז יכול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Campo Viejo Cava Brut rosé עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Campo Viejo Cava Brut Rose
Campo Viejo Cava Brut Rose
צבע ורוד נוצץ. נעים וחזק על האף עם נוכחות חזקה של פירות יער אדומים בשלים. עם יש תחושה מעוגלת, נעימה בפה.