קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

אורז ובשר מקסיקני

אורז ובשר מקסיקני
מקסיקני בשר ואורז יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 387 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. אם יש לכם בצל, מיץ ליים, אורז סנטה פה מלא, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 24 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: תבשיל בקר ואורז מקסיקני, סיר אחד תבשיל בשר ואורז מקסיקני, ו סיר לחץ אורז בקר מקסיקני עבור # WeekdaySupper.

הוראות

1
מבשלים בשר טחון ובצל במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, ערבוב לעתים קרובות, 6 עד 8 דקות או עד בשר מתפורר והוא כבר לא ורוד; לנקז. נגב מחבת נקייה.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
שלב תערובת בשר טחון, שעועית, והבא 3 מרכיבים במחבת, ומבשלים 3 עד 4 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הכינו את האורז של סנטה פה לפי הוראות החבילה. מערבבים לתוך תערובת בשר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
אורזאורז
4
מגישים עם התוספות הרצויות.
5
הערה: בדקנו עם הדוד בן של מוכן תערובת דגנים שלמה סנטה פה רייס.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תבואהתערובת תבואה
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.