קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אטופי סרטנים

אטופי סרטנים
Crawfish Etouffee עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 12 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 423 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאה, שיני שום, מלאי דגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו צלחת קריאולית זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: סרטנים חלפיניו גבינה Cornbread עם סרטנים Etouffee, הסרטנים Étouffée, ו הסרטנים Etouffee.

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל ו 4 מרכיבים הבאים (בצל, סלרי, פלפל ושום), ערבוב כל הזמן במשך 5 דקות. מערבבים בסרטנים ו 7 מרכיבים הבאים (מלח, פלפל שחור, תיבול, טימין, אבקת בצל, פלפל לבן, רוטב חם), לבשל 5 דקות. מערבבים בקמח ומבשלים ערבוב כל הזמן במשך 2 דקות.מערבבים במניות דגים או עוף בהדרגה ומבשלים על אש נמוכה במשך 20 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים בצל ירוק ופטרוזיליה ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)
1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
סרטן נהרות.סרטן נהרות.
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
מגישים על אורז מבושל חם.צדדים מומלצים: מושלם עם לחם פריך חם וסלט.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
אורז מבושלאורז מבושל

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זנבות סרטנים מקולפיםזנבות סרטנים מקולפים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול cajun או 1 כף תיבול קריאוליתיבול cajun או 1 כף תיבול קריאולי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגים (השתמש במניות עוף אם מלאי דגים אינו זמין.)מלאי דגים (השתמש במניות עוף אם מלאי דגים אינו זמין.)3(חוֹרֶף)קמחקמח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום2עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

סרטנים עובדים ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.