קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות32
מגזין

אלה ירוקה "גוואקמולי" עם צ'יפס כמון

אלה ירוקה
אלה ירוקה "ממרח אבוקדו" עם צ'יפס כמון יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 209 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ומתכון צמחוני מגישה 3 . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, אבקת צ'ילי, צ' יפס כמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו גוואקמולי-צ'יפס גבינה, ממרח אבוקדו עבה עם כמון, ו ממרח אבוקדו עם שבבי כמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
אספרגוס תהליך במעבד מזון עד חלקה, לעצור פעם אחת כדי לגרד את הצדדים. מערבבים עגבניות ו -6 המרכיבים הבאים. כיסוי וצינה 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מגישים עם צ ' יפס כמון.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
כמוןכמון

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!