קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

אמנון עם סלסת תירס

אמנון עם סלסת תירס
אמנון עם תירס סלסן נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטרי מנה עיקרית. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 461 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו תירס הקרנל, בצל ירוק, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 74%. נסו אמנון בגריל עם סלסת תירס, אמנון ברוטב פטריות (אמנון אן סלסה דה צ'אמפי), ו אמנון עם סלסה טפצ'ונה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מזלפים את שני צידי הפילטים בשמן; מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
2
לצלות 4-6 ב. מהאש למשך 5-7 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג. בינתיים, בקערה קטנה, לשלב את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מגישים עם דגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריגיו הם אפשרויות מצוינות לאמנון. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. לואי ג ' אדו פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
לואי ג ' אדו פינו נואר
לואי ג ' אדו פינו נואר
פינו נואר ג 'אדו הוא יין זני טהור המופק מחובות פינו נואר ויינות שנבחרו מאתרי כרמים ברמת הכפר ברחבי העיר סי סייטה ד' אור ו סי סווטה צ ' אלונז. כמו בכמה מהיינות הקטנים יותר שלהם, מייסון לואי ג ' אדוט נוהג ב "ר רזפליס" כדי לשפר את איכות היין על ידי סיווג כמה יינות בעלי כינוי גבוה יותר שישולבו בתערובת. המגרשים הסופיים נבחרים בקפידה, ובהתאם לבציר, מיושנים במשך מספר חודשים בחביות עץ אלון כדי לעורר את טעמי פירות היער האדומים הנקיים והבשלים ואת הארציות של הענב המתרכך במגע עדין של עץ. משקף את סגנון הג 'דוט, פינו נואר ג' דוט הוא הרמוני ומאוזן, עם פירותיות שמנמנה ומרקם משיי המקוזז על ידי טאנינים עגולים ועדינים ביין בעל גוף בינוני ומבנה אלגנטי. את זר הזנים האופייני והריחני מאוד משלים גימור טעים ומתמשך.