קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות11
מגזין

אנדואי, סרטן וצדפה גמבו

אנדואי, סרטן וצדפה גמבו
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מרק, אז תנו הזדמנות ל Andouille, סרטן ואויסטר Gumbo. והוא יספק כ 30 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 137 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן צמחי, עגבניות, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו Andouille, סרטן Gumbo צדפה, עוף, Andouille, ומרק מרק צדפות, ו עוף, Andouille, ואויסטר פילה גאמבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר, מערבבים את הקמח והשמן עד חלקה. מבשלים מעל חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד roux הופך צבע חום עשיר, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיף את andouille, סלרי, בצל, פלפל, habanero, שום, במיה, טימין, עלה דפנה וחצי אבקת fil ומבשלים על חום מתון, ערבוב, עד הבצל הוא שקוף.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
במיהבמיה
3
מוסיפים את המניה, מיץ צדפות, ווסטרשייר ועגבניות; מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 1 שעה, ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
4
מערבבים באבקת fil הנותרת ומוסיפים את הסרטן, צדפות והאלכוהול שלהם. מתבלים במלח ופלפל ומבשלים בעדינות במשך 1 דקות רק כדי לבשל את הצדפות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
ליקרליקר
סרטןסרטן

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, פרוס 1/4 אינץ ' עבהנקניק אנדויל, פרוס 1/4 אינץ ' עבה1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, לחתוך לקוביות 1/2 אינץצלעות סלרי, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ צדפות בבקבוקמיץ צדפות בבקבוק2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש3(חוֹרֶף)אבקת פיל, ראה הערהאבקת פיל, ראה הערה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1habanero צ'ילה, טחון ורוב הזרעים שנזרקוhabanero צ'ילה, טחון ורוב הזרעים שנזרקו24צדפות והאלכוהול שלהם, shuckedצדפות והאלכוהול שלהם, shucked454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גוש, הרים מעלבשר סרטן גוש, הרים מעל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, פרוס 1/4 אינץ ' עבהבמיה, פרוס 1/4 אינץ ' עבה1בצל, לחתוך לקוביות 1/2 אינץבצל, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ30ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי1פלפל אדום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץפלפל אדום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ30ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח3larges(גדול) עגבניות, קצוץ דק(גדול) עגבניות, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.