קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

אנהיים צ'ילה סלסה ורדה

אנהיים צ'ילה סלסה ורדה
Anaheim Chile Salsa Verde הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו עם 6 מנות. תמורת 99 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 38 קלוריות , 1 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . זהו מתכון זול לחובבי האוכל המקסיקני. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, שיני שום, כוסברה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 34% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: חזיר צ'ילה ורדה עם סלסת צ'ילה אדומה , סלסה צ'ילה צלויה צ'ילה ורדה ו- Roasted Hatch Chile Salsa Verde .

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לשלב סלסה ורדה עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא סטולץ פינו נואר אורגני. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-26 דולר.
סטולץ פינו נואר אורגני
סטולץ פינו נואר אורגני
הפינו הזה מציג היטב את הצבע העשיר והארומה הפרחונית שלו עבור פינו נואר אורגני של קולומביה גורג'. הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של התיישנות או שישתה במקום.