קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

אננס לאסי

אננס לאסי
המתכון אננס לאסי מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתאים ל-3 מנות. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 191 קלוריות. גשו לסופר וקנו זנגביל מבקבוק, קוביות קרח, אננס במיץ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו משקה. נסו Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s, lassi, מתוק punjabi לאסי / איך לעשות לאסי, ו אננס לאסי מקורמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בבלנדר; תהליך עד מעורבב היטב.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
גרונר ולטלינר של ברגר הוא הקש הקיצי המובהק! מגוון ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד מינרלים עם רמזים של הדר, קליפת לימון, ליצ ' י, ומגע של חריפות שעשוי להזכיר לך פלפל לבן. הגוף המרענן והפריך שלה עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.