קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

אנצ'ילדות בקר עם רוטב אדום חריף

אנצ'ילדות בקר עם רוטב אדום חריף
אנצ'ילדות בקר עם רוטב אדום חריף עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 22 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל של 387 קלוריות. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.57 דולר למנה. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, רוטב אנצ' ילדה, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. 72 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 56%. נסו אנצ'ילדות בקר עם רוטב אדום חריף, אנצ'ילדות לובסטר עם רוטב קישואים פיקנטי, ו אנצ'ילדות בקר וגבינה עם רוטב אדום ביתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת הרוטב האדום החריף מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית, ומבשלים ומערבבים 1/2 כוס בצל עד שהבצל מתרכך, 3 עד 4 דקות. מערבבים 4 כפיות שום, ומבשלים ומערבבים עד לריחני, עוד 3 עד 5 דקות, מתבוננים בזהירות כדי להימנע משריפת השום. מערבבים פנימה את האורגנו, 3 1/2 כפיות אבקת צ ' ילי, בזיליקום, מלח ופלפל שחור, 1 כפית כמון, הכוסברה המיובשת, הסלסה, רוטב העגבניות, רסק העגבניות ומרק העוף עד שהרוטב משולב בצורה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כוסברה מיובשתכוסברה מיובשת
מרק עוףמרק עוף
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
שמן זיתשמן זית
רוטברוטב
אורגנואורגנו
שוםשום
באזיל!באזיל!
כמוןכמון
בצלבצל
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הביאו את הרוטב לרתיחה, הפחיתו את האש לנמוכה, והבשלו כ - 30 דקות, תוך ערבוב לעיתים קרובות, עד שהטעמים התמזגו והרוטב התעבה מעט.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
3
בזמן שהרוטב האדום החריף מתבשל, מבשלים ומערבבים את הבקר הטחון במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה עד שהבשר משחים באופן אחיד. שוברים את הבשר להתפורר כשהוא מתבשל, ומסננים עודפי שומן.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
רוטב אדוםרוטב אדום
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים פנימה 3/4 כוס בצל, 1 כף שום, 1/2 כפית אבקת צ ' ילי ו -1 / 2 כפית כמון לבשר, ומבשלים ומערבבים עד שהבצל מתרכך ותערובת הבשר ריחנית בתבלינים, 5 עד 10 דקות נוספות. מערבבים פנימה את רוטב האנצ ' ילדה ומרק הבקר; מבשלים עוד 5 דקות. מערבבים פנימה 1/2 כוס תערובת גבינה מקסיקנית, ומאפשרים לגבינה להתמוסס לרוטב הבשר. מנמיכים את האש לנמוכה, ומבשלים את רוטב הבשר למשך 30 דקות נוספות להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
גבינהגבינה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מרק בשרמרק בשר
שוםשום
בצלבצל
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
רוטברוטב
בשרבשר
5
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מרססים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ ' בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
ריססו את שני צידי כל טורטיה בתרסיס בישול, ערמו את הטורטיות בחתיכת נייר אלומיניום בין כל טורטיה, ועטפו את הערימה בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
מכניסים את הטורטיות לתנור שחומם מראש לחימום, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מורחים על 1/2 כוס רוטב אדום חריף על החלק התחתון של צלחת אפייה מוכן. ממלאים כל טורטיה ברוטב הבשר, ושומרים כ -1 / 2 כוס מרוטב הבשר; מגלגלים את הטורטיות לאנצ ' ילדות, ומסדרים בתבנית האפייה, תופרים את הצדדים כלפי מטה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
טורטיהטורטיה
בשרבשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
יוצקים את הרוטב האדום החריף שנותר על האנצ ' ילדות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אדוםרוטב אדום
10
מפזרים את 1/2 כוס תערובת הבשר השמורה, ומעליהם 2 כוסות תערובת הגבינה המקסיקנית הנותרות.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מקסיקניתגבינה מקסיקנית
בשרבשר
11
אופים עד שציפוי הגבינה מזהיב והרוטב מבעבע, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
מוציאים מהתנור ומפזרים כוסברה להגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,כוסברה מיובשתכוסברה מיובשת86-inchs(6 אינץ') טורטיות קמח(6 אינץ') טורטיות קמח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת גבינה מקסיקנית גרוסהתערובת גבינה מקסיקנית גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב אנצ'ילדה אדום מוכןרוטב אנצ'ילדה אדום מוכן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה מוכנהסלסה מוכנה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה