קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

אסיה חסה עוטפת

אסיה חסה עוטפת
אם אתה רוצה להוסיף עוד אסיה מתכונים לרפרטואר שלך, עטיפות חסה אסייתיות עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 412 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 28 דקות. 41 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה מאוכלרשת דורש פתיתי פלפל, זנגביל, שמן צמחי, רוטב הויסין. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וקטוגני דיאטה. עם כפית ציון 54%, המנה הזו די טובה. אסיה חסה עוטפת, אסיה חסה עוטפת, ו אסיה חסה עוטפת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
1 ראש חסה בוסטון, עלים מופרדים, מנקים ומייבשים במחבת על אש בינונית-גבוהה, מוסיפים את השמן הצמחי ומקפיצים בקר עד להשחמה. מערבבים פנימה ג ' ינג ' ר, בצל ירוק, שום, רוטב סויה, פתיתי פלפל אדום והויסין ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חמאה חסהחמאה חסה
שמן צמחישמן צמחי
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטב הויסיןרוטב הויסין
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הבוטנים. מתבלים במלח ופלפל ומגישים חם עטוף בכוסות חסה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי חסהעלי חסה
בוטניםבוטנים

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

עטיפת חסה בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרונארט ברוט רוזפסלי (חצי בקבוק) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.