קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

אפונה ומרק תפוחי אדמה עם פסטו טרגון

אפונה ומרק תפוחי אדמה עם פסטו טרגון
אפונה ומרק תפוחי אדמה עם פסטו טרגון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 824 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 54 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. גשו לסופר וקנו שמן זית, אגוזי פיסטוק, אפונה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. נסו Pistachio-Tarragon Pesto Bowties עם אפונה ותפוחי אדמה, סלט תפוחי אדמה עם אפונה הצמד סוכר ויניגרט טרגון שמנת, ו מרק כרישה, תפוחי אדמה וטרגון (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה עם שמן זית כתית נוספת כמה סיבובים של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הפנצ ' טה, אם משתמשים, את הבצלים ואת השום. מערבבים מדי פעם במשך 3 עד 4 דקות, ולאחר מכן מוסיפים את תפוחי האדמה ואת העונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם. מכסים את המחבת ומבשלים 5 דקות יותר, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פנצ ' טהפנצ ' טה
תפוח אדמהתפוח אדמה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את האסקרול ומתבלים עם אגוז מוסקט, מכסים את המחבת ונותנים לנבול במשך 2 דקות. מערבבים את המניה והמים ומביאים את המרק לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים 15 דקות עבור טעמים לשלב, להתאים מלח ופלפל, לפי הטעם, ולתת מגניב. תתכונני לארוחה נוספת. להביא את המרק, מכוסה, לרתיחה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אסקרולאסקרול
מוסקטמוסקט
מלאימלאי
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את האפונה ואת ditalini ומבשלים אל דנטה, על 7 עד 8 דקות. כבה את החום ומגיש בקערות רדודות מעוטרות בפסטו.
מרכיבים שתצטרך
DitaliniDitalini
פסטופסטו
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
שים את עשבי התיבול לתוך מעבד מזון יחד עם האגוזים ושום מגורד. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ואז מוסיפים את גרידת הלימון, שמן זית כתית מעולה והגבינה. דופק לתוך הדבק גס, ואז להעביר את פסטו מיכל אחסון טפטוף העליון עם שכבה דקה של שמן זית כתית מעולה כדי לעכב בראונינג. לכסות ולאחסן במקרר. להביא לטמפרטורת החדר כאשר מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרידת לימוןגרידת לימון
גבינהגבינה
שוםשום
עשבי תיבולעשבי תיבול
פסטופסטו
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה או בייקון, קצוץ דק, אופציונליפנצ'טה או בייקון, קצוץ דק, אופציונלי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמרקמרק1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מגורד או שטוח לתוך הדבקשום, מגורד או שטוח לתוך הדבק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה דיטליניפסטה דיטליני1ראש גדולescarole, ניקה וקצוץescarole, ניקה וקצוץ1קומץפטרוזיליה שטוחה ונדיבהפטרוזיליה שטוחה ונדיבה4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ9ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה גרגרי אגוז מוסקטכמה גרגרי אגוז מוסקט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2בצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל פרמזן מגורר-רג'יאנועל פרמזן מגורר-רג'יאנו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטופסטו3(חוֹרֶף)צנוברים קלויים או אגוזי פיסטוק קלוייםצנוברים קלויים או אגוזי פיסטוק קלויים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2largesתפוחי אדמה עמילניים, קלופים חתוכים לקוביות 1/2 אינץתפוחי אדמה עמילניים, קלופים חתוכים לקוביות 1/2 אינץ1חבורה קטנהאו ארוז טרגון, עלים הרים, על 3/4 עד 1 כוס ארוז באופן רופףאו ארוז טרגון, עלים הרים, על 3/4 עד 1 כוס ארוז באופן רופף9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי עוף או ירקות בקופסהמלאי עוף או ירקות בקופסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן