קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

ארוחות פשוטות: טאגין סנאפר אדום בסגנון מרוקאי (תבשיל דגים)

ארוחות פשוטות: טאגין סנאפר אדום בסגנון מרוקאי (תבשיל דגים)
ארוחות ערב פשוטות: טאגין סנאפר אדום בסגנון מרוקאי (תבשיל דגים) הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 3 מנות. במנה עיקרית זו יש 498 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך רסק עגבניות, טאגין סנאפר, עגבניות שרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ארוחות ערב פשוטות: דגים ומרק צדפות מעושנות, ארוחות ערב פשוטות: טאקו דגים Divas המקומי, ו עוף בסגנון מרוקאי טג'ין (מתכונים דומים).

מרכיבים

1פלפל, זרע וקצוץפלפל, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים או שחורים, מגולענים וחצוייםזיתים ירוקים או שחורים, מגולענים וחצויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה, קצוץ, ועוד לקישוטכוסברה, קצוץ, ועוד לקישוט11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי, קלוף וטחוןזנגביל טרי, קלוף וטחון1שן שום, קצוץשן שום, קצוץ2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה, קצוץ, ועוד עבור לקישוטפטרוזיליה, קצוץ, ועוד עבור לקישוט3פילהפילה סנאפר אדוםפילה סנאפר אדום3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל3ריבס, קצוץ טרי או קפואטאגין אדום בסגנון מרוקאי (תבשיל דגים)טאגין אדום בסגנון מרוקאי (תבשיל דגים)2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה11 קילו קישואים,כרכוםכרכום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.