קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות25
ציון בריאות16
מגזין

בוריטוס טבעוני ארוחת ערב מקסיקני

בוריטוס טבעוני ארוחת ערב מקסיקני
המתכון מקסיקני ארוחת ערב חגיגית בוריטוס טבעוני יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 25 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 193 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה מ-Oh She Glows יש 21 אוהדים. לכו לחנות ותרימו בחזרה על המסלול השני סלט פירות יער, שעועית מתובלת, טורטילה עוטפת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו רעיונות לארוחת ערב למסיבה בנושא איטלקי, ארוחת ערב: בוריטוס קוריאני, ו ארוחת ערב עוף צד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.