קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

בייקון עטוף קבב עוף ברביקיו

בייקון עטוף קבב עוף ברביקיו
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית ידידותית? בייקון עטוף קבב עוף ברביקיו יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 27 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 295 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה מושלם עבור יום האב. אם יש לך בייקון, רוטב ברביקיו, מכרזי עוף, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכונים דומים: צליה: קבב עוף עטוף בבייקון, עוף על האש וקיבובי אפרסק עם בייקון, ו הטוב ביותר אי פעם חצאית סטייק בייקון עטוף Kabobs עוף.

הוראות

1
להקציף יחד הראשון 3 מרכיבים בצלחת רדודה גדולה או שקית מקפיא פלסטיק zip-top; להוסיף עוף, פונה מעיל. לכסות או לאטום, ולהירגע 1 שעה, פונה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
בינתיים, להשרות שיפודי עץ במים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
3
מחממים גריל ל 350 ל 400 (בינוני-גבוה). בייקון מיקרוגל, ב 2 קבוצות, על צלחת מיקרוגל בטוח ב 1 דקה גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
גרילגריל
4
בואו מגניב 5 דקות.
5
הסר עוף מן המרינדה, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
6
מניחים 1 חתיכת בייקון על גבי כל עוף רך; חוט 1 עוף מצופה בייקון במכרז על כל שיפוד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
7
קבב גריל, מכוסה במכסה גריל, מעל 350 עד 400 (בינוני-גבוה) חום 5 עד 6 דקות בכל צד או עד שנעשה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גפן גדול וחלק זינפנדל. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
גפן גדול וחלק זינפנדל
גפן גדול וחלק זינפנדל
Zinfandel חלק גדול נפתח עם ניחוחות מתפרצים של דובדבן שחור חושני, blackberry, fig, ו framboise. קוקוס קלוי, וניל טהיטי, רמזים של שמיר מעושן להרים מהכוס, כתוצאה מהזדקנות אלון אמריקאי. משיי חלק על החיך עם טעמים של בויזנברי, הפחתת רימונים דומדמניות אדומות ברכה אותך בלגימה הראשונה. על אמצע החיך, הערות טריות של קוקוס ווניל שעועית לצוף ולהשאיר אותך עם גימור מאוזן.הצמד את היין הזה עם סיכות ברביקיו האהובות עליך - אנו מציעים צלעות גב תינוק פיקנטי