קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות63
מגזין

במיה, עגבניות ובייקון

במיה, עגבניות ובייקון
במיה, עגבניות, ובייקון הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 38 גרם חלבון 87 גרם של שומן, וסך הכל 1110 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. גשו לסופר וקנו עגבניות, בצל, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 83%. מתכונים דומים: במיה מבושלת עם עגבניות ובייקון, במיה מוקפצת עם עגבניות ירושה ובייקון, ו אוקרן ועגבניות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.