קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות17
מגזין

בנגין טוב שרימפס

בנגין טוב שרימפס
Bangin שרימפס טוב נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 253 קלוריות. אם יש לך שמן canolan, בצל ירוק, חסה קרחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכון זה מן טעם רזה יש 2465 אוהדים. מתכונים דומים: אצבע-Lickin ' - שרימפס טוב, Bangin 'בייקון ולחמניות צ' דר, ו Bangin ' בייקון בצל המבורגרים.

הוראות

1
בקערה בינונית, לשלב מיונז, רוטב צ ' ילי מתוק תאילנדי ו Sriracha. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילי מתוקרוטב צ ' ילי מתוק
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
SrirachaSriracha
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים חסה וכרוב ומחלקים בין ארבע צלחות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.