קושירגיל
מוכן ב37 דק.
מנות5
ציון בריאות11
מגזין

בקלה אפויה עם פירורי חרדל

בקלה אפויה עם פירורי חרדל
בקלה אפויה עם פירורי חרדל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 195 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו מלח, פטרוזיליה, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו חלציים כבש עם פירורי חרדל, צלעות חזיר עם פירורי חרדל, ו ביצים שטופות שמש על תרד מוקרם חרדל עם פירורים פריכים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Cod עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.