קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

בראוני לכריכי גלידה

בראוני לכריכי גלידה
בראוני המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה על 20 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו חמאה, ביצים, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית ציון 11%, המנה הזו לא כל כך אדירה. מתכונים דומים: כריכי גלידה בראוני, כריכי גלידה בראוני, ו כריכי גלידה בראוני.

הוראות

1
במיקרוגל, ממיסים חמאה ושוקולד; מערבבים עד חלקה. מצננים מעט. בקערה גדולה מקציפים ביצים וסוכר. מערבבים פנימה תערובת וניל ושוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
מערבבים קמח ומלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
יוצקים לתוך נייר קלף מרופד 15 אינץ'. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 10-12 דקות או עד שהמרכז מוגדר (אל תאפו יתר על המידה). מצננים לחלוטין על רשת. הפוך את הבראוניז על משטח עבודה והסר נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
ניתן להשתמש בבראוניז לכריכי גלידה להכנת המתכונים הבאים: כריכי גלידת בר ממתקים, כריכי גלידה מפוצלים בננה, כריכי גלידה עם תפוז פטל, כריכי גלידה של ס ' מור, כריכי גלידת קפה קרמל וכריכי גלידה עם חמאת בוטנים כפולה.
מרכיבים שתצטרך
כריכי גלידהכריכי גלידה
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ממתקממתק
פטלפטל
קרמלקרמל
בננהבננה
קפהקפה
כתוםכתום

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הלנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.