קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

בראנץ ' יום ראשון: מקרר ריק קונגי

בראנץ ' יום ראשון: מקרר ריק קונגי
בראנץ ' יום ראשון: מקרר ריק קונגי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 506 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך אורז גרגר קצר, שום, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: רוקן את שכבת המקרר., יום ראשון בראנץ ' לאפות, ו בראנץ ' ראשון: Zwiebelkuchen.

הוראות

1
מערבבים אורז, מים, שום וג ' ינג ' ר בסיר ומביאים לרתיחה. מבשלים עד אורז הוא רך, הוספת מים נוספים לפי הצורך כדי להגיע עקביות הרצוי. זה יכול לקחת מ 20 דקות עד שעה, בהתאם מרקם ועקביות אתה אוהב את הקונגי שלך.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
לאחר קבלת המרקם הנכון, מוסיפים את המרכיבים שצריכים להתבשל במשך דקה או שתיים (אפונה קפואה, גזר טחון) ואז מתבלים לפי הטעם עם רוטב דגים ורוטב סויה. בעת הוספת רוטב דגים, הקפד להוסיף קצת בכל פעם - יותר מדי רוטב דגים ניתן להוסיף בקלות רבה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
3
מערבבים או למעלה עם מרכיבים אחרים, ומגישים חם צנרת עם כוס תה מרגיע.
מרכיבים שתצטרך
תהתה