קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

ברביקיו סנט לואיס צלעות חזיר

ברביקיו סנט לואיס צלעות חזיר
המתכון ברביקיו צלעות חזיר סנט לואיס מוכן בתוך כ 6 שעות ו 35 דקות והוא בהחלט מדהים איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 21 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. אם יש לכם חרדל חום חריף, מלח כשר, זרעי כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יהיה להיט שלך יום האב אירוע. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית בלתי אפשרי של 9%. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, צלעות חזיר ברביקיו, ו צלעות חזיר ברביקיו בורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: מעשן, 4 אונקיות היקורי או נתחי עץ אלון או צ ' יפס
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
2
הגדר מעשן ל 225 מעלות פרנהייט.
3
שלב את הפפריקה, גרגירי הפלפל השחור, זרעי הכוסברה, זרעי הכמון, אבקת השום, אבקת הבצל, אגוז המוסקט והקאיין במטחנת תבלינים. תהליך עד אבקה בסדר נוצר, כ 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
זרעי כמוןזרעי כמון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
4
טפחו על הצלעות יבשות והפכו את צד העצם כלפי מעלה. חתוך עודפי שומן, ואם קצה אחד של הצלעות צר במיוחד, חתוך בשר ועצם כדי להבטיח בישול אחיד.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
5
הסר את הממברנה בחלק התחתון של הצלעות על ידי הכנסת כלי מעוגל, כף הפוכה עובדת היטב, בין הממברנה לבשר בקצה אחד של הלוח. עבדו בזהירות את הכף מתחת לקרום כדי להשתחרר אך לא לקרוע. לאחר שחרור מספיק, השתמש במגבת נייר כדי להחזיק את הממברנה כשאתה מושך אותה לאט במורד הלוח כדי להסיר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
מפזרים את הצלעות משני הצדדים במלח ומברישים את שני הצדדים בחרדל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
צלעותצלעות
מלחמלח
7
מפזרים שני שליש מתערובת התבלינים בצד הבשר של הצלעות ואת השליש הנותר בצד העצם.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
8
לאחר שהמעשן הגיע ל 225 מעלות פרנהייט, הוסיפו למעשן את שבבי העץ או הנתחים והצלעות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
צלעותצלעות
9
עשן במשך 4 עד 5 שעות ואז בדוק את האלילות. ישנם ארבעה קריטריונים שיש לעמוד בהם כדי לעשות צלעות. ראשית, הטמפרטורה הפנימית של הבשר צריכה להיות 185 עד 190 מעלות צלזיוס.שנית, הרם כל לוח מהמרכז בעזרת מלקחיים והוא אמור לצנוח לצורת פרסה ולהיסדק מעט. שלישית, בעוד מחזיק עם המלקחיים, מקפץ בעדינות, את פני השטח של הצלעות צריך לפצח מעט. לבסוף, הבשר צריך לשלוף בקלות מהעצם אך לא ליפול. אם הצלעות עוברות את כל הבדיקות, הוציאו אותן מהמעשן ועטפו בנייר כסף כבד ונחו למשך 15 דקות. אם לא, להמשיך לעשן במשך 45 דקות עד 1 שעה ולבדוק שוב עד לעשות.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום