קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

ברולי כתום מחוספס

ברולי כתום מחוספס
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו כתום מחוספס צלוי. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפ, ו-30 שלם כולל 206 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פילה מחוספס כתום, שמן זית, עגבניות שזיפים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 70%, וזה טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ברולי כתום מחוספס, מחוספס כתום צלוי-דל שומן וכל כך בריא!, ו כתום מחוספס.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את השמן, מיץ הלימון ותערובת התיבול; כף מעל דגים. צולים 4-5 אינץ'. מהאש למשך 10-15 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג. בינתיים, בקערה קטנה, שלבו את מרכיבי הסלסה; מגישים עם דגים.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג ' יו הם הבחירות המובילות שלי לכתום מחוספס. למרות מאכלי ים שונים בהחלט יכול לקרוא יינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את הטריק ולא להטביע את כל הטעמים עדין. אתה יכול לנסות סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.