קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

ברוקולי רייזוטו

ברוקולי רייזוטו
ברוקולי Rabe ריזוטו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 30 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 890 קלוריות. אם יש לך פרמזן, עלי דם של שור, ציר עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו ריזוטו פטריות מעל ברוקולי ראבה, ריזוטו עם ברוקולי Rabe & פלפל אדום, ו נקניק וברוקולי רייזוטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בלאנש את רב הברוקולי, ולאחר מכן מיד לזעזע באמבט קרח.
מרכיבים שתצטרך
ברוקולי רבהברוקולי רבה
קרחקרח
2
להסיר מהקרח ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קרחקרח
3
מחממים את ציר העוף בסיר בינוני ומתחממים על הכיריים.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
כירייםכיריים
4
מחממים 1 כף של החמאה ושמן הזית במחבת סאוט בינונית גבוהה, ומבשלים את השום ואת השאלוט, זרועים מלח ופלפל שחור, עד רך. מערבבים את האורז, משליך את המעיל, ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
חמאהחמאה
שוםשום
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים את היין ומבשלים עד מופחת לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
6
הוסף 2 כוסות של המניה החמה ומבשל עד שנספג. המשך להוסיף 1 כוס של המניה בכל פעם, ערבוב לעתים קרובות, עד שכל הנוזל נספג. (ייתכן שלא תצטרך את כל המניות.) לבשל עד האורז הוא אל דנטה, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
אורזאורז
7
מערבבים באספסוף הברוקולי כדי לשלב, ולאחר מכן מערבבים בפרמזן וחמאה שנותרה עד שנמסה. התאימו את התיבול והגישו עם רוטב הפלפל Piquillo לצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל פיקילופלפל פיקילו
ברוקולי רבהברוקולי רבה
תיבולתיבול
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
סלסהסלסה
8
מקשטים עם דם שור, ענפי צ ' רביל וקמצוץ פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ChervilChervil
9
מערבבים את פלפלים פיקילו, זיתים, שמן זית, פטרוזיליה, חומץ וקורנית בקערה קטנה. מתבלים במלח ופלפל שחור ומגישים עם הריזוטו.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל פיקילופלפל פיקילו
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
זיתיםזיתים
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborioאורז Arborio1השארדם של שור, לקישוטדם של שור, לקישוט1חבורהברוקולי ראבה, חתוך לפרחים קטניםברוקולי ראבה, חתוך לפרחים קטנים4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'רביל, לקישוטצ'רביל, לקישוט2בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף, לפי הצורךציר עוף, לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצהפטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצה3sprigsטימין טרי, הרים וקצוץטימין טרי, הרים וקצוץ3ציפורןשום, טחוןשום, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים nicoise, פרוסזיתים מגולענים nicoise, פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר, ועוד לקישוטפרמזן מגורר, ועוד לקישוט198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפלים piquillo, חתוכים לקוביות (כ 1/2 יכול)פלפלים piquillo, חתוכים לקוביות (כ 1/2 יכול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1שאלוט, ברונוזינגשאלוט, ברונוזינג2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח