קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות61
מגזין

בשר בקר מעושן מזוגג חזה בקר & ירקות

בשר בקר מעושן מזוגג חזה בקר & ירקות
בשר בקר מעושן מזוגג חזה בקר & ירקות הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 48 גרם של שומן, וסך הכל 805 קלוריות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה היהודית הזו. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. גשו לסופר וקנו חזה בקר משומר, ציפורן טחון, בצלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-15 דקות. וזה מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : חזה בקר משומר מטוגן, חזה בקר משומר עם כרוב, ו חזה בקר משומר מעושן.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cimicky גובר Shiraz. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Cimicky גובר Shiraz
Cimicky גובר Shiraz
זה היה פעם המסורת של קבוצה קטנה של חלוצי Barossa לסגת אל מעמקי האבן הקרירים של קוטג ' כרם ישן. כאן הם היו מעבירים שעות רבות בלשחק קלפים ולשתות יין הרחק מעיניהם הקריטיות של נשמות פוריטניות. הקוטג 'עדיין עומד בין הגפנים המייצרים את היין הזה, משקה טעים, ארומטי שתמיד' עולה מנצח!''