קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

בשר חזיר פילה במרינדה סוכר חום-בורבון

בשר חזיר פילה במרינדה סוכר חום-בורבון
בשר חזיר Tenderloin ב בורבון-חום סוכר מרינדה הוא חלב חינם מרינדה. מנה זו מכילה כ 49 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 463 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-30 דקות. אם יש לכם ויסקי ג'ק דניאלס, פילה חזיר, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו בורבון-חום סוכר בשר חזיר פילה, סוכר חום צלוי בשר חזיר פילה, ו בשר חזיר ברן עם סוכר חום-זיגוג בורבון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Menage Malbec טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Menage Malbec טרואה
Menage Malbec טרואה
תערובת מפתה של אוכמניות, אוכמניות, דובדבנים כהים ורמזים של תבלין בעקבותיה. עם טאנינים רכים, עגולים, וגימור קטיפתי, יין זה הוא התגלמות תשוקה.הזיווג המושלם עם חזיר בגריל, סלמון מעושן ופסטה עם רוטב פסטו.