קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

ג'ינג'ר קראן-סלסה כתומה מעל גבינת שמנת

ג'ינג'ר קראן-סלסה כתומה מעל גבינת שמנת
ניתן להכין את המתכון ג'ינג'ר קראן-תפוז סלסן מעל גבינת שמנת בסביבות 20 דקות. מתכון זה מכין 8 מנות עם 297 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמוציות, אגוזי פקאן, מיץ תפוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 17 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 31%. ציון זה הוא רע למדי. נסו עוגת גלידה כתומה, ג'רלדין-קראן-עוגת קפה שמנת חמוצה פטל כתום, ו ממרח גבינת שמנת סלסה חמוציות כתומה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים גבינת שמנת על צלחת הגשה עם מסגרת.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
2
במעבד מזון שלבו את החמוציות, הכוסברה, הסוכר, הג 'לפנו והג' ינג ' ר; מכסים ודופקים עד לקצוץ דק. מערבבים פנימה את הפקאנים, 2 כפות בצל ירוק ומיץ תפוזים. כף מעל גבינת שמנת; מפזרים בצל ירוק שנותר.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
3
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את סיפריאני פרוסקו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
סיפריאני פרוסקו
סיפריאני פרוסקו
ציפריאני בליני הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבנה ויין מבעבע ברוט. הוא הומצא בשנת 1948 על ידי ג ' וזפה סיפריאני מבר הארי בוונציה והוא מוגש בכל מקום סיפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לקיים עם בראנץ ' של יום ראשון! ציפריאני בליני מציגה ניחוחות אלגנטיים, טריים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כמו אפריטיף.