קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

גבינה מותכת אולטימטיבית

גבינה מותכת אולטימטיבית
גבינה מותכת אולטימטיבית עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 1128 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 89 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. גשו לסופר וקנו מלח כשר, צ'דר, גבינת רוזן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו הבייקון האולטימטיבי של באג, תירס & גבינה בגריל אבוקדו & @RudisGlutenFree לומר תחרות גבינה & # בגידה, גבינה מותכת אולטימטיבית, ו הגבינה בגריל BLT האולטימטיבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 400 מעלות. מסדרים את הבייקון על מדף אפייה להגדיר על מחבת סדין בשכבה אחת וצולים במשך 20 עד 30 דקות, עד להשחמה יפה.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
3
מסננים על צלחת מרופדת במגבות נייר וחותכים לחתיכות 1 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
בינתיים, לשלב את המיונז, חרדל, פרמזן, מלח ופלפל בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
פרמזןפרמזן
חרדלחרדל
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
להניח 12 פרוסות לחם על לוח ולהפיץ כל אחד בקלילות עם חמאה. הפוך את הפרוסות ולהפיץ כל אחד בנדיבות עם תערובת המיונז. אל תזניח את הפינות!
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
לחםלחם
6
לגרר את הגבינות במעבד מזון מצויד בדיסק הצורם הגדול ולשלב. להפיץ את הבייקון באופן שווה על חצי פרוסות הלחם. ערימת 1/3 כוס גבינה מגוררת באופן שווה על גבי הבייקון העליון עם פרוסות הלחם הנותרות, בצד הרוטב למטה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בייקוןבייקון
לחםלחם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
7
בינתיים, מחממים מכבש פניני חשמלי. כאשר העיתונות חמה, לבשל את הכריכים במשך 3 עד 5 דקות בקבוצות עד הלחם קלוי והגבינה נמסה. אפשר להתקרר במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
עיתונות פניניעיתונות פניני
8
חותכים לשניים ומגישים חמים.