קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת קפה טופי

גלידת קפה טופי
ניתן להכין את המתכון גלידת קפה טופי תוך 10 דקות בערך. תמורת 47 סנט למנה, אתה מקבל קינוח שמגיש 5. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 249 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-13 גרם שומן למנה. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם גלידת קפה, מרשמלו, בר ממתקים טופי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם לקיץ. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 22%, וזה די גרוע. גלידת קפה טופי, טארט גלידת קפה טופי וקאפקייקס גלידת קפה טופי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הגלידה, המרשמלו, השקדים ובר הממתקים הקצוצים עד לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1 בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ1 בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ
בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץבר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
( 23)( 23)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

ניתן לשלב גלידת וניל עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Juve Y Camps Reserva de la Familia 40th Anniversary Cuvee Cava. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-20 דולר.
Juve Y Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
Juve Y Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
בצבע זהב בהיר, לקאווה זו ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, באגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. הקאווה הברוטה הטבעית הזו היא רב-תכליתית ביותר מכיוון שלא הוסיפו מינון, כך שהחומציות והבועות מנקות את החך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, מוסר ים במרינדה במיסו, טונה בציפוי שומשום, צ'יקן טיקה מסאלה וג'מון איבריקו.