קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

גרבלקס על מלפפונים עם יוגורט צ'ייב

גרבלקס על מלפפונים עם יוגורט צ'ייב
המתכון Gravlax על מלפפונים עם יוגורט צ'ייב מוכן בערך 6 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני ומתאים לאוהבי מזון סקנדינבי. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 42 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח גס ופלפל, גרבלקס, עירית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סלמון בגריל עם רוטב צ'ייב ושמיר ומלפפונים, מלפפונים ועגבניות ביוגורט, ו מלפפונים עם רוטב יוגורט-שמיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.