קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

סלושי למבוגרים

סלושי למבוגרים
ניתן להכין את המתכון ל-Slushies למבוגרים תוך 10 דקות בערך . מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני מגיש 12 ומחירו 1.67 $ למנה . מנה אחת מכילה 294 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . גשו לסופר וקנו ברנדי, דובדבני מרסקינו, משקה מוגז לימון-ליים ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 14% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: בראוניז למבוגרים , מק וגבינה למבוגרים , ושוקולד חם למבוגרים .

הוראות

1
מערבבים וודקה, ברנדי, תרכיז מיץ תפוזים ולימון, דובדבנים וסודה אשכוליות יחד בקערת ערבוב פלסטיק גדולה. מכסים את התערובת במכסה הדוק. מקפיאים את התערובת ליום או יומיים.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ לימוןתרכיז מיץ לימון
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
מיונז, לכריכהמיונז, לכריכה
2
כאשר אתם מוכנים להגיש את המשקה, השתמשו בכף גלידה והניחו כדור אחד או שניים מהתערובת לכוסות. ממלאים את שאר הכוס בסודה פופ בטעם לימון/ליים. מערבבים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
ציוד שתשתמש בו
3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם בחירה מצוינת עבור Slush. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.