קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

גריסי גבינת צ'ילי

גריסי גבינת צ'ילי
ניתן להכין את גריסי גבינת הצ'ילי המתכון בערך 1 שעה ו 5 דקות. מנה אחת מכילה 373 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה משרת 6 . זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר זולה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש חמאה, ביצים, גריסים לבישול מהיר ומים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מעולה מרהיב ציון של 24%. מתכונים דומים: גריסי צ'ילי וגבינה, קוצץ עגל האנטר עם גריסי גבינה דרומיים: יגרשניצל עם גריסי גבינה דרומיים, ו תיקון מהיר של צ'ילי וגריסי שמנת.

הוראות

1
בסיר בינוני מביאים לרתיחה מים, מלח ושום; מערבבים לאט גריסים. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים 3-5 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
גריסיםגריסים
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש.
3
מוסיפים חמאה, 1 כוס גבינה וצ ' ילי; מערבבים עד שהחמאה נמסה. מקציפים ביצים וחלב; מוסיפים לגריסים ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חמאהחמאה
גבינהגבינה
גריסיםגריסים
ביצהביצה
חלבחלב
4
יוצקים לתוך 2-קוט משומן. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 למשך 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מפזרים גבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

גריץ עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. מקסמין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג מכניס את גוואקס עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 63 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס
גרונהאוס היא חדשה יחסית לייצור ג 'י-ג' י, לאחר שהצטרפה ל-וי-די-פי רק בשנת 2015. הם עושים שני ג 'י - ג' י-הרנברג ואבסטברג. אבצברג שולט עליון, שמקורו בקרקעות צפחה כחולות עמוקות. הוא מציג ניחוחות וטעמים של אפרסק לבן, משמש, פרחי אביב ועשבי תיבול ירוקים. רצף מרגש של חומציות הדרים מעיר את החיך וחושף את ההיבטים המינרליים והצמחים העמוקים של ריזלינג המורכב יוצא הדופן הזה. לא חסר פירות-האפרסק, התפוח והמנגו זורחים לכל אורכו - אבל הארציות הרדופה והפרט הפיליגרדי של היין הזה הם שהופכים אותו לבלתי נשכח.