קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

הדרים חורף, Escarole, סלט אנדיב

הדרים חורף, Escarole, סלט אנדיב
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה צדדית ראשונית? הדרים חורף, Escarole, סלט אנדיב יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 131 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. חורף יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם ארילי רימון, דבש, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. עם כפית נסו הדרים חורף, Escarole, סלט אנדיב, אסקרול וסלט אנדיב עם Gorgonzolan ואגוזי מלך, ו סלט Endive ו Escarole עם חרדל-ויניגרט כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים אשכוליות, תפוז, וקטעים כתומים בדם; לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
3
מערבבים את השאלוט ואת 6 המרכיבים הבאים (דרך פלפל) בקערה קטנה, ערבוב היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
רסס רוטב על סלט; לזרוק בעדינות מעיל. מחלקים סלט באופן שווה בין 6 צלחות. מחלקים את ארירי הרימון ופיסטוקים קלויים באופן שווה בין מנות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי רימוןזרעי רימון
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאנדיב בלגי פרוס דק (כ 2 ראשים)אנדיב בלגי פרוס דק (כ 2 ראשים)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלקים כתומים בדםחלקים כתומים בדם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבן או חומץ שמפניהחומץ יין לבן או חומץ שמפניה1בצל צהוב בינוני, קצוץמשולש קרועמשולש קרוע2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסעיפים של אשכוליות ורודותסעיפים של אשכוליות ורודות2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוז בטבור חלקיםתפוז בטבור חלקים2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(חוֹרֶף)פיסטוקים, קלוייםפיסטוקים, קלויים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארילי רימוןארילי רימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרדיקיו פרוס דקרדיקיו פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון