קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

הודו בגריל מזוגג-ברביקיו

הודו בגריל מזוגג-ברביקיו
הודו בגריל מזוגג-ברביקיו הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 981 קלוריות, 86 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו אבקת שום, אבקת צ'ילי, שמן בישול, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: המבורגרים הודו מזוגגים ברביקיו, המבורגרים הודו מזוגגים ברביקיו, ו רוטב ברביקיו מזוגג טורקיה קציץ בשר.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Deloach נשכח Vines זינפנדל עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.