קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

הסטייק הטוב ביותר של בלייק

הסטייק הטוב ביותר של בלייק
הסטייק הטוב ביותר של בלייק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 4 מנות.01 דולר למנה. מנה אחת מכילה 425 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. 13 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. אם יש לכם רוזמרין, מלח ופלפל, סטייקים של צלעות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי לנצל את רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: הר בלייק. פרוספקט, עוגיות ארוחת הבוקר של שיבולת שועל של בייבי בלייק, ו עוגיות ארוחת הבוקר של שיבולת שועל של בייבי בלייק.

הוראות

1
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
משפשפים כל סטייק קלות בשמן זית-זה כדי להבטיח שהסטייקים לא יידבקו לגריל. מתבלים במלח ופלפל. משפשפים שום טרי לשני צידי כל סטייק.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
שוםשום
סטייק.סטייק.
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
תן לעמוד במשך 15 דקות.
4
מניחים את הסטייקים על הגריל שחומם מראש, ומיד פונים לאחר 30 שניות (סיבוב ראשון זה הוא להבטיח שצד אחד נצרב).
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים מעל את ענפי הרוזמרין הטריים. מבשלים 7 דקות לכל צד, לאלילות הרצויה, וזוכרים להסיר את ענפי הרוזמרין לפני הפנייה, ולהחליף על גבי הבשר לאחר הסיבוב.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
בשרבשר

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אחוזת ההמנון מרלו הר. יין עמק וידר נאפה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
אחוזת המנון מרלו הר. יין עמק ודר נאפה
אחוזת המנון מרלו הר. יין עמק ודר נאפה
דובדבן שחור, תבלין, עשיר