קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

הפוך מראש מרק סקווש

הפוך מראש מרק סקווש
מרק סקווש קדימה דורש בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, ראשוני משרת 12 . מנה אחת מכילה 180 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה מושלם עבור סתיו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. לכו לחנות ואספו מרק בקר, גבינת פרמזן ובייקון, בצל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 44%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סלט אסקרול בגריל עם פרי הדר, דלעת וריקוטה, מרק הודו גמילה מראש, ו הפוך מראש מרק ירקות באביב עם פסטו.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק גדול, שלבו מרכיבי בסיס מרק; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים 20 דקות או עד שהקישואים רכים. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מחית בקבוצות בבלנדר או במעבד מזון; מגניב.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
מניחים 2 כוסות כל אחת למיכלי מקפיא. ניתן להקפיא עד 3 חודשים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות מקולי גפן ישן זינפנדל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-52 דולר לבקבוק.
מקאולי אולד ויין זינפנדל
מקאולי אולד ויין זינפנדל
עם זר פטל ראשוני ונימה חוזרת של מייפל, זהו יין בעל גוף מלא עם רעננות וחומציות. יש בו שכבה מזמינה של תבלינים ורמזים לפאי דובדבנים טריים. גבוהה-חוט איזון פעולה של שוקל ורעננות.תערובת: 92% זינפנדל, 8% פטיט סירה