קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

וופל בסיסי

וופל בסיסי
המתכון הבסיסי ופל יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך בערך 30 דקות. מתאים ל-6 ומחירו 44 סנט למנה מנות. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 328 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו חמאה, סוכר, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 38 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה עובד גם כארוחת בוקר במחיר סביר מאוד. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 55%. הציון הזה מוצק. נסו ופל:: ופל תפוח קרמל מלוח, ופל:: אוכמניות ופל, ו נקניקיות עטופות וופל (המכונות גם כלבי וופל) (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים ברזל וופל בהתאם להוראות היצרן.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
3
בקערה בינונית מקציפים יחד את הקמחים, הסודה, אבקת האפייה, המלח והסוכר. בקערה אחרת היכו יחד ביצים וחמאה מומסת, ולאחר מכן מוסיפים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים את החומרים הרטובים לייבוש ומערבבים עד לאיחוד. אפשר לנוח 5 דקות.
5
מצקת את הכמות המומלצת של בלילת הוופל על המגהץ בהתאם להמלצות היצרן. סגור את הברזל למעלה ומבשלים עד הוופל הוא זהוב משני הצדדים והוא מוסר בקלות ברזל.
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
6
מגישים מיד או לשמור על חום בתנור 200 מעלות עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טד מופחת ארומה, זה לבן צעיר יש שפע של אינטנסיביות, המציע סיד, אפרסק טעמים צפחה מתאימים מרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."-