קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

חביתת תפוחי אדמה ספרדית

חביתת תפוחי אדמה ספרדית
חביתת תפוחי אדמה ספרדית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 442 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לכם שמן זית, פלפל, בצל וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו חביתת תפוחי אדמה ספרדית, Tortillan Espanola (תפוח אדמה ספרדי "חביתה"), ו חביתה ספרדית (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
חום 2 כפות שמן על חום בינוני גבוה במחבת nonstick גדולה. מבשלים את הבצל עד רך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את תפוחי האדמה, 1/2 כפית מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מלחמלח
4
הוסף 2/3 כוס מים לכסות את המחבת. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד תפוחי אדמה הם במכרז, על 15 דקות. לגרד את תערובת תפוחי אדמה לתוך קערה גדולה מגניב, ערבוב מדי פעם, על 30 דקות. מחק ושמור את המחבת. תערובת תפוחי האדמה יכולה להתבצע 6 שעות קדימה. שמור בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
5
מערבבים את הביצים, שום, זיתים, פטרוזיליה, טימין ונותר 3/4 כפית מלח בקערה גדולה אחרת. מקפלים את הגבינה ואת תערובת תפוחי אדמה מקורר.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
זיתיםזיתים
תפוח אדמהתפוח אדמה
טימיןטימין
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מחממים את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
7
הוסף את הנותרים 2 כפות שמן לאותו מחבת וחום על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
יוצקים את תערובת הביצים, מתפשטים באופן שווה. קוק, חשוף, עד הצדדים נקבעים ואת הקצה העליון מתחיל חום, על 5 דקות. הפעל מרית גומי חסינת חום גמישה סביב הצדדים של המחבת כדי לשחרר את החביתה. מכסים בחוזקה; להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד שהמרכז כמעט מוגדר, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
9
לטגן את החביתה עד העליון מבושל לחלוטין ומתחיל חום, 3 עד 4 דקות.
10
תן לחביתה לנוח 2 דקות. שחרר את החביתה שוב סביב הצדדים ומתחת ככל האפשר. להחליק את החביתה על מגש ומקשטים עם פטרוזיליה וזרעי קורנית.
מרכיבים שתצטרך
טימין טריטימין טרי
פטרוזיליהפטרוזיליה
11
חתוך לפרוסות.
12
מגישים חם או בטמפרטורת החדר עם רוטב Romesco מהיר וקל.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
13
מערבבים את הפלפלים, שמן, רסק עגבניות, שקדים, חומץ, שום, פפריקה, מלח ופלפל בבלנדר או מעבד מזון. תערובת עד שהרוטב הוא כמעט חלק, מגרד את הצדדים של הקערה מדי פעם. אם הרוטב סמיך מדי, מערבבים במיץ הפלפל הקלוי השמורה, 1 כפית בכל פעם, כדי לדלל את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפלפלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
שקדיםשקדים
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
שוםשום
מיץמיץ
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
קערהקערה
14
מעבירים את הרוטב לקערה קטנה. הרוטב יכול להתבצע 1 יום קדימה. כיסוי וצינה. הביאו לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים או אגוזי לוז מרקונה, קלוישקדים או אגוזי לוז מרקונה, קלוי1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה5largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס קצוץ גס או פטה מתפורר (אודות3/4 כוס קצוץ גס או פטה מתפורר (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץ, בתוספת זרדים לקישוטטימין טרי קצוץ, בתוספת זרדים לקישוט2ציפורןשום, מקולף, קצוץשום, מקולף, קצוץ6ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3smallsבצל, פרוסבצל, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוץ, בתוספת גבעולים לקישוטפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוץ, בתוספת גבעולים לקישוט6largesפימיאנטו-זיתים ממולאים, פרוסים דק או קצוצים גספימיאנטו-זיתים ממולאים, פרוסים דק או קצוצים גס15פלפלים אדומים קלויים, סחוט, מיצים שמורותפלפלים אדומים קלויים, סחוט, מיצים שמורות2(חוֹרֶף)חומץ יין שריחומץ יין שרי11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה קטנים יוקון זהב, קלופים, לחתוך לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבוביםתפוחי אדמה קטנים יוקון זהב, קלופים, לחתוך לתוך 1/8 אינץ ' עבה סיבובים