קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

חומוס טופו

חומוס טופו
אם אתה רוצה להוסיף עוד המזרח התיכון מתכונים לרפרטואר שלך, חומוס טופו עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 126 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. מתכון זה מכלמתכונים יש 36 אוהדים. גשו לסופר וקנו טופו משי, חמאת בוטנים שמנת, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 75%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צורות טופו עם חומוס, טופו מעושן וחומוס בודהה קערה, ו אכילה נקייה עגבניות מיובשות וחומוס זית (חומוס פיצה).

הוראות

1
מניחים טופו, מיץ לימון, חמאת בוטנים, שמן זית, שום ושעועית גרבנזו בבלנדר או במעבד מזון. מערבבים עד שהתערובת חלקה. מצננים עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
טופוטופו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות פרארי פרל. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
צהוב קש עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים של קרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.