קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

חומוס קארי (ללא גלוטן)

חומוס קארי (ללא גלוטן)
המתכון Chickpea קארי (ללא גלוטן) יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 1 שעה ו -40 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 297 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך אבקת מנגו, הל, עגבניות, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. מתכונים דומים: [ללא גלוטן ] בטטה, חומוס & Cavolo Nero קוקוס קארי, חומוס מקושקשת טבעוני "ביצים" עם חשיש מהיר (ללא ביצה, ללא סויה + ללא גלוטן), ו מרק קארי קישואים של מרי האנט (ללא ביצה, ללא גלוטן, ללא אגוז).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
פריך להפליא ועדין עצמות עם שפע של פלפל וקורטוב של פזרנות. לא פלא, כי היין הזה גדל על שונית הצדפות המאובנים הגדולה בעולם.