קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות91
מגזין

חזה בקר וביסקוויטים מקסיקניים

חזה בקר וביסקוויטים מקסיקניים
המתכון מקסיקני בריסקט וביסקוויטים מוכן בתוך כ 4 שעות ו 20 דקות וזה בהחלט מדהים חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון יהודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 1015 קלוריות, 88 גרם חלבון ו 48 גרם שומן. גשו לסופר וקנו חזה בקר, גזר, תפוח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, נסו חזה בקר מקסיקני, ביסקוויטים מקסיקניים טיפה, ו עוגת סיר מקסיקנית עם ביסקוויטים בטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים את המלח, סוכר חום, פפריקה, אבקת שום, זרעי חרדל, כוסברה, כמון, זנגביל, אורגנו, קאיין וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
זרעי חרדלזרעי חרדל
סוכר חוםסוכר חום
כוסברה.כוסברה.
קינמוןקינמון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
מלחמלח
2
עבור בשר מטוגן: להביא את חזה הבקר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
3
מפזרים פלפל שחור, ולאחר מכן לשפשף כמה התבלינים תערובת על הבשר. להזמין 2 כפות תערובת תבלינים לשימוש נוסף, כגון שעועית שחורה Chilaquiles בשר עם ביצים מטוגנות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
בקרבקר
ביצהביצה
בשרבשר
4
חום 3 כפות שמן במחבת גדולה מעל בינוני-גבוה עד חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את חזה הבקר ומבשלים עד להשחמה.
6
העברה לצלחת.
7
מוסיפים את הנותרים 1 כף שמן, שום, סלרי, גזר ובצל ומתבלים עם מלח ופלפל. לבשל, לערבב, במשך 5 דקות. מערבבים את פירה צ ' יפוטלה רסק עגבניות ומבשלים 1 דקה. מערבבים את הבירה ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מחית צ 'יפוטלה צ' ילהמחית צ 'יפוטלה צ' ילה
רסק עגבניותרסק עגבניות
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
בירהבירה
שמן בישולשמן בישול
8
מוסיפים את המניה ואת רסק עגבניות ומביאים לרתיחה נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
מחית עגבניותמחית עגבניות
מלאימלאי
9
מוסיפים את חזה הבקר, מכסים ומלבשים בתנור עד רך מאוד, 2 1/2 עד 3 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
בינתיים, אופים 12 ביסקוויטים טיפה על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
להעביר את חזה הבקר ללוח חיתוך. מחית את הרוטב עם בלנדר טבילה או במעבד מזון. פורסים את חזה הבקר. שמור 1/2 קילו בריסקט לשימוש נוסף אם תרצה, כגון שעועית שחורה Chilaquiles בשר עם ביצים מטוגנות. להחזיר את העטין לרוטב, ערבוב בעדינות מעיל.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בקרבקר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מעבד מזוןמעבד מזון
קרש חיתוךקרש חיתוך
1
לטאטא יחד את השמן, חומץ, סוכר ומיץ ליים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
חומץחומץ
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את התפוחים, הכרוב והבצל, מתבלים במלח ופלפל וזורקים לשלב. למעלה עם הכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כרובכרוב
תפוחתפוח
בצלבצל
3
מחלקים את הבשר והרוטב בין הצלחות ומגישים עם ביסקוויטים וסלט כרוב.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
רוטברוטב
בקרבקר

מרכיבים

2קילוגרםבשר בקר, גזוז כך שאין יותר מ 1/8 אינץ ' שומן על גביבשר בקר, גזוז כך שאין יותר מ 1/8 אינץ ' שומן על גבי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר1בקבוקבירה מקסיקנית, כגון נגרה מודלובירה מקסיקנית, כגון נגרה מודלו1חבילהתערובת ביסקוויט חלבתערובת ביסקוויט חלב2גזר, קצוץגזר, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ2(חוֹרֶף)pureed seeded chipotle ב adobopureed seeded chipotle ב adobo3(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1תפוח ירוק, מקולף ומגורדתפוח ירוק, מקולף ומגורד11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2מיץ לייםמיץ ליים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לתיבול בשרלתיבול בשר21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגדול או בצל, קצוץגדול או בצל, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי1קטןכרוב אדום, קרוע דקכרוב אדום, קרוע דק1בצל אדום, מגורדבצל אדום, מגורד2(חוֹרֶף)סוכר superfine או 3 כפות דבשסוכר superfine או 3 כפות דבש3(חוֹרֶף)פפריקה מתוקה או מעושנתפפריקה מתוקה או מעושנת2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית או ירקותשמן זית או ירקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות