קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 18 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

חזה בקר מעושן

חזה בקר מעושן
המתכון בשר מעושן חזה מוכן בסביבות 9 שעות ו 18 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון יהודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 476 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חזה בקר, פלפל קאיין, אורגנו טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. מתכונים דומים: חזה בקר מעושן, חזה בקר מעושן, ו חזה בקר מעושן.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות Januik יקב Ciel du Cheval ויניארד סירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
יקב Januik Ciel du Cheval Vineyard Syrah
יקב Januik Ciel du Cheval Vineyard Syrah
סירה זה יש צבע אדום כהה אודם ויש לו דובדבן שחור, שוש, פלפל ומשחק פראי הערות על האף המבושם. יש רמזים של סיגליות ותה שחור אשר לאזן את טעמי הפרי. הכניסה הגמישה שלה על palateהוא ואחריו מבנה מעודן יפה וגימור ארוך לכאורה אינסופי.