קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות7
מגזין

חזה בקר עם רוטב מגב

חזה בקר עם רוטב מגב
בשר בקר עם רוטב לנגב יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 229 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם קטשופ, שמן קנולן, רוטב ווסטרשייר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 40%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חזה מיליונר עם רוטב מגב קפה ובירה, רוטב מגב, ו חזה בקר עם רוטב ברביקיו.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד. מנמיכים את האש; מבשלים במשך 5 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש.
3
מניחים את החזה בתבנית צלייה רדודה; יוצקים רוטב מעל. מכסים ואופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 2 עד 2-1 / 2 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
4
בואו לעמוד במשך 5 דקות. פורסים דק בשר על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
בשרבשר

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר בתפריט? נסה להתאים עם שיראז, טמפרנילו וזינפנדל. כל היינות האדומים האלה יכולים להתמודד עם הטעם הבשרני והמעושן של החזה. אם אתה מדבר על חזה יהודי מסורתי, תרצה לחפש יין אדום כשר. לס אלכסנדרינס סירה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
אלכסנדרינס סירה
אלכסנדרינס סירה
ממוקם בין האקלים חצי יבשתי של בורגונדי לבין האקלים הים תיכוני של פרובנס, החורפים הם יבשתיים: קר, רוח וגשם קטן. הקיץ ים תיכוני: חם עם סערות ומעט רוח. בזכות הניגוד באקלים, סירה זו חושפת ניחוחות עזים של פירות ותבלינים אדומים ומינרליות יפה.