קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות34
מגזין

חזיר איטי וקארי תפוחים

חזיר איטי וקארי תפוחים
המתכון לבישול איטי של חזיר וקארי תפוחים מוכן בערך 5 שעות ו 45 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.6 דולר למנה. מנה אחת מכילה 311 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, מים, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בצימוקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז עם צימוקים וקינמון כמו קינוח. מתכונים דומים: בישול איטי קוקוס וחזיר קארי ירוק, כריכי חזיר משוכים בקארי אדום איטי, ו בישול איטי מנגל אפל משך כריכי חזיר עם סלט תפוחי גזר.

הוראות

1
ב 3-קוט. סיר איטי, לשלב את 10 המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על אש נמוכה 5-6 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
הגדל את החום לגבוה. בקערה קטנה שלבו עמילן תירס ומים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לסיר איטי. מכסים ומבשלים 30 דקות או עד להסמכה, תוך ערבוב פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מגישים עם אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מפזרים צימוקים וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. צ ' נין בלאן המקורי של ראטס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
ראטס המקורי שנין בלאן
ראטס המקורי שנין בלאן
צ ' נין המקורי מעוצב ללא שימוש באלון כלשהו על מנת לשמר את אופי הפרי "המקורי" והתוסס של היין. הוא עמוס בטעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים לג ' ינג ' ר, יערה ופריחת תפוז ומינרליות מקסימה. ההנפקה הבהירה והטעימה הזו של מאסטר צ ' נין ברואר ראטס מתחרה בעמק הלואר הטוב ביותר שנין."ממש נקי, עם אפרסק לבן, יערה ותווים מינרליים שעוברים דרך הגימור הארוך והמוגדר היטב. יש כאן גם חומציות פריכה נהדרת."צופה יין89 נקודות