קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

חזיר דים סאם

חזיר דים סאם
חזיר דים סאם הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 342 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. לך לחנות ותביא שמן שומשום, חזיר טחון, ביצה לבנה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. מתכונים דומים: הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר", בשר צלוי של חזיר עם תפוח ומילוי חזיר ורוטב סיידר, ו חזיר Chashu (בטן חזיר מטוגן במרינדה עבור Tonkotsu ראמן).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות Fram Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.