קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

חזיר ונקניק ג'מבליה

חזיר ונקניק ג'מבליה
חזיר ונקניקיות Jambalayan הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 678 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לך אורז, בזיליקום, סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו חזיר ונקניקיות Jambalaya, נקניק Jambalaya, ו נקניק Jambalaya (מתכונים דומים).

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)andouille או נקניק מעושן חריף אחר, חתוך לקוביות או פרוס לתוך 1/4 סיבובים אינץandouille או נקניק מעושן חריף אחר, חתוך לקוביות או פרוס לתוך 1/4 סיבובים אינץ3פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשר או מרק בשרמלאי בשר או מרק בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1(חוֹרֶף)פטרוזיליה יבשה, בתוספת תוספת לקישוט אם תרצהפטרוזיליה יבשה, בתוספת תוספת לקישוט אם תרצה1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוךאורז גרגר ארוך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף בבקבוק, לשולחןרוטב פלפל חריף בבקבוק, לשולחן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירך חזיר נא, חתוך לקוביותירך חזיר נא, חתוך לקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחומםמים, מחומם

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Granbazan Etiquetan Ambar Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
Granbazan Etiqueta Ambar Albarino
צבע זהוב חיוור, עם רפלקסים מבריקים של לימון לכיוון הקצה. מורכבות חוש הריח הגדולה, המשקפת בבירור את המאפיינים הזניים עם ניחוחות של פירות טריים זרע, אננס, תפוח ירוק, לימון ובננה. Mouthfilling עם חומציות פריך. טעם לוואי אלגנטי, מאוזן ונעים.