קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

חטיף מתוק לערבב

חטיף מתוק לערבב
מתכון חטיף מתוק לערבב יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך על 15 דקות. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 166 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 32 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. אם יש לכם ציפוי ממתקים, פופקורן צץ, בוטנים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 23%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו חטיף מתוק לערבב, חטיף מתוק לערבב, ו תערובת חטיפים מתוקה וחריפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הפופקורן, הדגנים והבוטנים. במיקרוגל, להמיס ציפוי חמאת בוטנים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
בוטניםבוטנים
פופקורןפופקורן
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
יוצקים מעל תערובת פופקורן; מערבבים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
3
מורחים באופן שווה על נייר שעווה. אפשר להגדיר לפחות 2 שעות. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. דומיין לסורה יבש קובי קלאסיק ריזלינג עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
דומיין לסורה דריי קובי קלאסיק ריזלינג
דומיין לסורה דריי קובי קלאסיק ריזלינג
מיץ ריזלינג של דומיין לסורה מותסס ב 100% במיכלים אל חלד. בעודו על גביו, היין מתערבל ביד (ב) טונאז ' סור שקרים) פעם בחודש, למשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. לריזלינג היבש הזה יש ריחות של פריחת הדרים וגרידת לימון, מרובדים על החיך עם רמזים לאגס.ריזלינג זה משתלב היטב עם אמנדין פורל, צדפות גולמיות והוא אפריטיף מקסים.