קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות0
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חטיפים סלסה קל

חטיפים סלסה קל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל חטיפים סלסה קל. מתאים ל-5 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 75 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו גבינת neufchatel פילדלפיה, ריץ מופחתת שומן קרקרים, טאקו bellâ® & סלסה עבה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו חטיפים קוטג'סלסה, Karasev-קל דיוואלי חטיפים s, ו חטיפי קרקר צ'ורו קלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים קרקרים עם Neufchatel; למעלה עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
NeufchatelNeufchatel
לכריכהלכריכה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Syltbar גברת נוצץ rosé עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Syltbar גברת נוצץ עלה
Syltbar גברת נוצץ עלה
אלגנטי, מורכב ופירותי, מלווה בניחוח עדין של פירות הדר וליצ ' י. ורוד בהיר, משיי וקורן צבע, Syltbar נוצץ עלה עשוי 100% מרלו אשר נותן זה נוצץ עלה חזק, טעם עגול כי הוא טעים עד הטיפה האחרונה. בסך הכל, זהו יין מענג, מאוזן היטב, נקי, ברור וקרם.אידיאלי כמו אפריטיף, מעולה עם חזיר, פירות ים מטוגנים, קרפצ ' יו דגים לבנים ארטישוק מטוגן. גם מושלם לשייט בסירה!ידידותי לטבעונים וצמחוניים, ללא תוספת סוכר, ללא תוספת סולפיטים