קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

חמוציות & מרציפן תפוחים אפויים

חמוציות & מרציפן תפוחים אפויים
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני מתכונים לרפרטואר שלך, חמוציות & מרציפן תפוחים אפויים יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. אתה מקבל קינוח שמגיש 4. מנה אחת מכילה 308 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. אם יש לכם מרציפן, חמוציות, בישול תפוחיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 12 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : תפוחים אפויים חמוציות, תפוחים אפויים מייפל-חמוציות, ו תפוחים אפויים אוכמניות מבשלים לאט.

הוראות

1
קוצצים מרציפן לחתיכות קטנות ומערבבים עם חמוציות, שקדים מדליקים ודבש.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
מרציפןמרציפן
( 23)( 23)
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
2
תפוחים הליבה ולסמן קו סביב ההיקף של כל באמצעות סכין חדה. מניחים את התפוחים בצלחת רדודה אטומה, שמתאימה להם בנוחות ודוחפים את החללים בתערובת החמוציות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
3
יוצקים את המים לתוך הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4
אופים במאוורר 170c / קונבנציונאלי 190c / גז 5 במשך 30-40 דקות עד התפוחים במכרז. מגניב במשך 10 דקות לפני ההגשה עם פודינג או שמנת קרושה.
מרכיבים שתצטרך
קרם קרושקרם קרוש
1 טיפות מסטיק כתומות גדולות1 טיפות מסטיק כתומות גדולות
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
עם עצם כנף, עור עלעם עצם כנף, עור על

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לתפוח אפוי. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "