קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

טאקו דגים

טאקו דגים
טאקו דגים הוא pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 573 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לך אורגנו מקסיקני, בצל ירוק, רוטב חריף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. נסו ג'ק Crevalle (או דגים אחרים) טאקו דגים, טאקו דגים, ו טאקו הדגים של Kk (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים דגים בצלחת בגודל בינוני.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
4
לטאטא יחד את השמן, מיץ ליים, אנצ ' ו, jalapeno, וכוסברה ויוצקים על הדגים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
בואו להשרות במשך 15 עד 20 דקות.
6
הסר את הדג ממקום המרינדה על גריל חם, בשר בצד למטה. גריל הדג במשך 4 דקות בצד הראשון ולאחר מכן להעיף במשך 30 שניות ולהסיר.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
תן לנוח 5 דקות ואז פתית את הדג עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
8
מניחים את טורטיות על הגריל וגריל במשך 20 שניות. מחלקים את הדגים בין טורטיות ומקשטים עם כל או כל garnishes.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
מחממים גריל או להשתמש מבערים בצד של הגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
מחממים שמן בסיר בינוני, מוסיפים בצל ושום ומבשלים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
מוסיפים עגבניות, סראנו וחלפיניו ומבשלים עד שהעגבניות רכות, כ -15 עד 20 דקות. מחית את התערובת עם בלנדר טבילה ביד עד חלקה ומבשלים במשך 10 עד 15 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
12
מוסיפים את הרוטב החריף, אורגנו, כוסברה ומיץ ליים ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב חריףרוטב חריף
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אורגנואורגנו

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1השארכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה4ריבס, קצוץ טרי או קפואקרם או שמנת חמוצהקרם או שמנת חמוצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דג פלאקי לבן, כגון מאהי מאי או אוראטהדג פלאקי לבן, כגון מאהי מאי או אוראטה8טורטיות קמחטורטיות קמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים4ציפורןשום, קצוץ גסשום, קצוץ גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב חריף צ'יפוטלהרוטב חריף צ'יפוטלה4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריףרוטב חריף1חלפיניו, קצוץ גסחלפיניו, קצוץ גס1חלפיניו, פרוסחלפיניו, פרוס1ליים, מיץליים, מיץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מקסיקניאורגנו מקסיקני2(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1קטןבצל אדום, קצוץ גסבצל אדום, קצוץ גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1סראנו צ'ילהסראנו צ'ילה4largesעגבניות בשלות, קצוץעגבניות בשלות, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואכרוב לבן מגוררכרוב לבן מגורר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות אן איימי פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
אן אמי פינו גריס
אן אמי פינו גריס
ניחוחות של מאייר לימון, מנדרין, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פירות אבן, תפוחים פריך, אגס אסייתי, הל. הגימור יבש, ארוך, מינרליות.הציע זיווגים מזון: עוף צלוי, מולים, גבינות, סקווש בגריל.